środa, 5 stycznia 2011

Pamięta mnie ktoś jeszcze ???

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !!!!

Oj, dawno mnie tu nie było

2010 rok był dla naszej całej rodzinki bardzo szczęśliwy.
Mój starszy synuś Szymuś skończył dwa latka, jest z niego naprawdę mądry chłopiec. A od niedawna pełni nową funkcję - starszego brata
16 grudnia 2010 roku powiększyła nam się rodzinka, zostałam po raz drugi szczęśliwą mamusią chłopca o imieniu Filipek.
A ja pełna nowej siły i energii znowu zaczynam szaleć przy kuchennym blatem i dzielić się z wami moimi nowymi przepisami.

2 komentarze:

  1. Gratulacje dla Mamy!
    Dużo uśmiechu dla Dwulatka!
    A dla Filipka słodkich chwil w roli młodszego braciszka!

    PS. A ja już się zastanawiałam gdzie się podziewacie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za wszystkie miłe słowa.
    A my byliśmy przez ten cały czas tylko strasznie mało sie odzywaliśmy :)

    OdpowiedzUsuń