sobota, 10 grudnia 2011

:) :) :)

I znowu mnie tu nie było jakiś czas :( Nie chce się usprawiedliwiać tym które tu czasem zaglądają i nie chcę się powtarzać ale doba jak dla mnie jest o wiele za krótka i wstyd się przyznać nie starcza mi czasu dla samej siebie .
Mój młodszy synek od pewnego czasu strajkuje i nie śpi mi w domu w ciągu dnia tylko w południe w porze spaceru. Więc wszystkie obowiązki domowe robię wieczorem gdy moje dwa łobuzy idą spać. I czasu dla siebie mam już bardzo mało :( Na szczęście znajduję czas aby odwiedzać Was i być na bieżąco ale już na komentowanie i pisanie u siebie czasu mi niestety brakuje, za co bardzo Was przepraszam. A że idzie Nowy Rok więc mam postanowienie noworoczne żeby to zmienić . Więc zaczynam jeszcze w starym roku :)
Do wystawienia na mojego bloga czeka znowu mnóstwo przepisów. A żeby was zachęcić do odwiedzania mnie to na pierwszy plan pójdzie kurczak w dwóch odsłonach i dwa nie typowe ale za to przepyszne ciasta.
Szykuję się już do pieczenia świątecznego ale jeszcze wcześniej, bo dokładnie za tydzień czeka mnie impreza urodzinowa obu synków i pieczenie dwóch tortów i innych ciast na tą okazję:)
Zapraszam do siebie :)

1 komentarz:

  1. Czekam na Twoje świąteczne przepisy :-) Powodzenia w organizowaniu podwójnej imprezy :-) Oj coś czuję, że będzie się działo ;-))

    P.S. Ja dziś ciasto na pierniki zrobiłam :-))

    OdpowiedzUsuń