piątek, 17 lutego 2012

Roladki schabowe z serem a'la kebab

Jak ja lubię takie wieczory, kiedy dzieci już o 20 smacznie sobie śpią ja już masz wszystko posprzątane i co najfajniejsze ugotowany obiadek na jutro . I cały wieczór tylko dla siebie.
Dziś na upichciłam rodzince można powiedzieć ze prawdziwy polski obiad trochę w innej odsłonie.Były roladki schabowe a'la kebab i duszona marchewka własnego przepisu.





Przepis pochodzi z bloga Karmel-itka.

Składniki :
5 plastrów schabu
10 plastrów żółtego sera
przyprawa kebab-gyros
masło do smażenia

Przygotowanie :
Mięso rozbiłam, z obu stron posypujemy przyprawą. Na każdy schab układamy 2 plastry sera i ciasno zawinęłam. Aby podczas smażenia roladka nam się nie odwinęła ja wbiłam wykałaczki. Mięso z każdej strony podsmażamy na maśle i podlewamy niewielką ilością wody. Wszystko dusimy pod przykryciem około 15 minut na niewielkim ogniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz