środa, 1 lutego 2012

Ulubione seriale - zabawa :-)

Dziś zupełnie post nie kulinarny ponieważ Dag zaprosiła mnie do zabawy, która polega na wymienieniu ulubionych swoich seriali.

Oto zasady tej zabawy:
1. Opublikuj u siebie na blogu logo taga.
2. Napisz kto Cię otagował.
3. Zaproś co najmniej 5 innych blogów.



Ostatnio bardzo mało mam czasu na oglądanie seriali, ale lubię je ponieważ są lekkie, łatwe i przyjemne. Oglądam je bo mogę na chwilę zatrzymać się, zapomnieć o codzienności i pomarzyć o bajkowym życiu bez większych problemów.
Więc zaczynam:
1.„Kasia i Tomek”


2.„Sex w wielkim mieście”


3.„Gotowe na wszystko”


4.„Chirurdzy”


5.„Przepis na życie”


6. "Rodzinka pl"


A Wy jakie lubicie seriale?

Ponieważ ostatnio niestety Wasze blogi troszkę zaniedbałam to znaczy mało co je komentowałam ale zawszę czytałam i staram się być na bieżąco co u Was słychać i trudno mi wybrać kilka osób do dalszej zabawy.

Zapraszam do zabawy:
1. MarTus
2. Euforka
3. AsiaMamaZosiiHani
4. Kasia
5. dorotus76

P.S. Zdjęcia pochodzą z internetu.

1 komentarz:

  1. Kasię i Tomka też bardzo lubiłam :-) A Rodzinkę.pl planuję obejrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń